Město Jablunkov
Jablunkov je obec s rozšířenou působností, která zajišťuje státní správu nejen pro své území, ale i pro dalších 11 okolních obcí. Věnujeme se správě města, rozvoji infrastruktury, školství, kultuře a plnění agend jako občanské průkazy, pasy, matrika, stavební úřad či sociálně-právní ochrana dětí.
Jako zaměstnavatel nabízíme uplatnění nejen v oborech, které mají přímý vliv na život občanů ve městě, ale také při zajišťování podpůrných činností důležitých pro vnitřní chod Městského úřadu Jablunkov (IT podpora uživatelů apod.).
Službu občanům města Jablunkov zajišťuje také Městská policie, která dohlíží na bezpečnost a veřejný pořádek ve městě.
Vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Město Jablunkov (Dukelská 144/, 73991 Jablunkov)
Popis/Náplň práce
• koordinace, řízení a kontrola komplexního výkonu státní správy v ORP Jablunkov a samosprávy na území města na úseku sociální práce, sociálně právní ochrany dětí, sociálních služeb a zdravotnictví;
• tvorba koncepce v oblasti sociální politiky a sociálních služeb;
• spolupráce s institucemi (Úřad práce, Policie ČR, soudy, krajský úřad, školská zařízení, poskytovatelé sociálních a zdravotních služeb a další);
• spolupráce s orgány města a příprava podkladů a materiálů pro jejich jednání;
• držení pracovní pohotovosti - zajištění dostupnosti a řešení naléhavých situací mimo běžnou pracovní dobu
Nabízíme
- platová třída 11, (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č. 1) - základní platový tarif v rozmezí od 26.680 Kč do 38.570 Kč dle započitatelné praxe, zaručený plat ve výši 33.280 Kč; příplatek za vedení, možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce
- 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, pružnou pracovní dobu, zázemí stabilní organizace, smysluplnou a odpovědnou práci, příležitost podílet se na tvorbě a realizaci koncepce sociální politiky ve městě, odměny v závislosti na plnění významných či mimořádných pracovních úkolů, zaměstnanecké benefity, podporu osobního rozvoje a odborného vzdělávání
Benefity
- arrow_right_altMožnost si napracovat hodiny
- arrow_right_altPříspěvek na penzijní/životní připojištění
- arrow_right_altPříspěvek na sport/kulturu/volný čas
- arrow_right_altPříspěvek na stravování/stravenky
- arrow_right_altFinanční bonusy / prémie
- arrow_right_altHradíme vstupní lékařskou prohlídku
- arrow_right_altOdborné vzdělávání
- arrow_right_altPružná pracovní doba
- arrow_right_altZázemí stabilní společnosti
- arrow_right_altZdravotní volno/sickdays
Požadujeme
• splnění obecných předpokladů dle § 4 z. č. 312/2002 Sb.
• splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem:
- zdravotní a odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
- splnění dalších předpokladů plynoucích ze z. č. 451/1991 Sb., v platném znění (tzv. lustrační zákon) předpoklady podle tohoto zákona neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971
• kvalifikační požadavky dle zákona o sociálních službách: vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku
• orientace v legislativě (vše v platném znění): znalost z. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách; z. č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí; z. č. 500/2004 Sb., správní řád; z. č. 128/2000 Sb., o obcích; z. č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů; z. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vybraná ustanovení); z. č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků
• předpokládá se: znalost problematiky územně samosprávného celku; přehled o působnosti institucí v sociálním zabezpečení ČR; znalost procesů plánování v oblasti sociálních služeb; znalost standardů na úseku sociálně-právní ochrany dětí; uživatelská znalost práce na PC v rozsahu zkoušky ECDL (v životopise specifikujte úroveň znalostí); řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič (k řízení referentského vozidla při prac. cestách)
• výhodou může být: řízení činností na obdobné pozici ve veřejné správě; pracovní zkušenosti v oblasti sociální práce nebo v sociálních službách; zvláštní odborná způsobilost dle vyhlášky MV ČR č. 413/2024 Sb.
• dobré manažerské dovednosti a organizační schopnosti, schopnost koncepční a týmové práce; vysoká úroveň vystupování, ústního a písemného projevu, psychická vyrovnanost, odolnost vůči stresu – schopnost zvládat stresové situace, flexibilita (předpoklad práce ve dnech pracovního volna – držení pracovní pohotovosti), ochota dále se vzdělávat
distanceMísto působení
- Moravskoslezský kraj
schoolObory
- Státní a veřejná správa
architectureProfese
- Vedoucí odboru / oddělení
schoolPožadované vzdělání
- Vysokoškolské
work_historyÚvazek
- Plný
Uzávěrka přihlášek: 30.10.2025 do 13:00 hod.
Bližší informace vč. konkrétního výčtu všech předpokladů, požadavků, stanovených dokladů a náležitostí přihlášky najdete na www.jablunkov.cz (sekce Úřední deska nebo Volná pracovní místa), popř. můžete kontaktovat personalistku Leonu Szotkowskou (tel. 558 340 608).
Vzor přihlášky spolu s čestným prohlášením o bezúhonnosti, čestným prohlášením dle § 4 odst. 3 zákona č. 451/1991 Sb., žádostí o vydání lustračního osvědčení a prohlášením kandidáta si můžete vyzvednout v kanceláři tajemníka MěÚ Jablunkov (správní budova, čp. 104) nebo je ke stažení na www.jablunkov.cz.
Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce. Nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.
Kontaktní osoba
Leona Szotkowská
mailleona.szotkowska@jablunkov.cz
call558 340 608
