CRI ameba.eu, s.r.o.

ameba.eu je personálně marketingová agentura se zaměřením na cílené vyhledávání vhodných uchazečů prostřednictvím marketingových nástrojů. Od roku 2015 jsme pracovali pro více než 500 zákazníků.


Specialista/ka pro zákaznický servis

Popis/Náplň práce

Jsme Click2Claim, s.r.o. 100% česká společnost s více než 13letou zkušeností na trhu, specializující se na komplexní cestovní asistenci s důrazem na leteckou dopravu. Naši dlouholetí partneři pocházejí z oblasti cestovního ruchu, bankovnictví a pojišťovnictví.

Co budete dělat?
- Pomoc cestujícím při nepravidelnostech na cestách (např. zpoždění či zrušení letu).
- Vyřizování požadavků zákazníků prostřednictvím telefonické linky (pouze příchozí hovory) a e-mailu.
- Komunikace se smluvními partnery a dopravci.
- Práce s interním systémem společnosti.
- Vyřizování víz pro cestující do zahraničí.








Nabízíme

- Přátelský a podporující kolektiv.
- Moderní kanceláře v centru Prahy (Washingtonova 1567/25, Praha 1).
- Příležitostnou pohotovost placenou nad rámec mzdy.
- Zaměstnání na plný úvazek s flexibilními směnami (7–15 hodin nebo 9–17 hodin).
- Firemní snídaně a teambuildingové akce.
- Možnost částečné práce z domova.
- Atraktivní bonusový systém a výkonnostní prémie.
- Multisport karta nebo příspěvek na hromadnou dopravu.
- 4 týdny dovolené + 2 sick days.
- Pitný režim na pracovišti.


Benefity

  • arrow_right_altPříspěvek na sport/kulturu/volný čas
  • arrow_right_altObčerstvení na pracovišti
  • arrow_right_altPřátelské prostředí
  • arrow_right_altFiremní akce
  • arrow_right_altHomeoffice
  • arrow_right_altPřátelský kolektiv

Požadujeme

- Jste týmový hráč, pohodový a komunikativní, dokážete oslovit klienty jak telefonicky, tak e-mailem.
- Ochotu občas držet pohotovost na telefonu mimo standardní pracovní dobu.
- Empatický přístup a excelentní znalost češtiny, pokročilá znalost angličtiny je nutností.
- Spolehlivost a schopnost efektivně organizovat pracovní úkoly.
- Znalost dalších jazyků a zkušenosti v oblasti cestovního ruchu nebo letecké dopravy vítány.

distanceMísto působení

  • Hlavní město Praha

schoolObory

  • Administrativa
  • Obchod, nákup, prodej

architectureProfese

  • Pracovník call centra
  • Prodejce po telefonu / Telesales

schoolPožadované vzdělání

  • Středoškolské s maturitou
  • Vysokoškolské

work_historyÚvazek

  • Plný

Pokud vás tato pozice zaujala, neváhejte a pošlete nám svůj životopis! Těšíme se na vás!

Kontaktní osoba

Ing. Eva Uchytilová
maileva.uchytilova@ameba.eu
call+420 601 166 171