Město Šternberk
Referent odboru investic a veřejných zakázek – projektové řízení
Město Šternberk (Horní náměstí 78/16, 78501 Šternberk)
Popis/Náplň práce
• Průběžné sledování, zpracovávání a předávání informací o možnostech získání dotací,
• příprava komplexních podkladů pro zpracování a podávání žádostí o dotace a koordinace činností zaměřených na získávání dotací z EU a dalších zdrojů,
• zajišťování agendy pro čerpání finančních prostředků z fondů a programů EU a jiných veřejných rozpočtů a zdrojů,
• administrace dotačních projektů: zpracování průběžných monitorovacích zpráv, zpráv
o udržitelnosti a závěrečných vypořádáních přiznaných dotací a podpor,
• příprava podkladů pro jednotlivé organizační útvary Městského úřadu Šternberk, zajištění řádného a včasného splnění podmínek dotačních programů,
• kontrola plnění podmínek čerpání dotací v souvislosti s podmínkami konkrétního dotačního programu a rozhodnutím o poskytnutí dotace,
• vedení a aktualizace databáze o dotacích přijatých městem.
Nabízíme
- 25 dnů dovolené,
- indispoziční volno,
- pružnou pracovní dobu,
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování, sport, kulturu, rekreaci),
- odborný rozvoj,
- jistotu a stabilitu veřejné správy,
- dle dosahovaných pracovních výsledků možnost poskytnutí osobního příplatku a odměn.
Benefity
- arrow_right_altPříspěvek na mobilní tarif
- arrow_right_altPříspěvek na penzijní/životní připojištění
- arrow_right_altPříspěvek na sport/kulturu/volný čas
- arrow_right_altPříspěvek na stravování/stravenky
- arrow_right_altPříspěvek na vzdělávání
Požadujeme
Požadavky:
• minimálně SŠ vzdělání, obor ekonomický nebo veřejná správa výhodou,
• zkušenosti s administrací a řízením projektů financovaných z veřejných zdrojů (EU fondy, státní či krajské dotace) výhodou,
• znalost dotačních programů a legislativy v oblasti čerpání veřejných finančních prostředků výhodou,
• dobré organizační a komunikační schopnosti, schopnost samostatně řídit projekty a koordinovat tým,
• zodpovědnost, pečlivost, analytické schopnosti,
• znalost práce na PC (MS Office, internet, práce s databázemi).
distanceMísto působení
- Olomoucký kraj
schoolObory
- Administrativa
- Státní a veřejná správa
architectureProfese
- Administrativní pracovník
- Referent
schoolPožadované vzdělání
- Středoškolské s maturitou
- Vysokoškolské
how_to_regVhodné i pro
- Absolventy
work_historyÚvazek
- Plný
Přihlášku s životopisem posílejte nejpozději do 23.05.2025 na adresu: Městský úřad Šternberk, odbor personalistiky, školství a kultury, Horní náměstí 78/16, 785 01 Šternberk, nebo
v podatelně úřadu Opavská 1, Šternberk, v zalepené obálce označené „NEOTVÍRAT – PRACOVNÍ MÍSTO OIVZ“ s uvedením jména a adresy uchazeče.
Kontaktní zaměstnanec (bližší informace): Ing. Miroslava Šestáková, vedoucí odboru investic a veřejných zakázek, telefon 585 086 239, e-mail: sestakova@sternberk.cz.