CRI ameba.eu, s.r.o.

ameba.eu je personálně marketingová agentura se zaměřením na cílené vyhledávání vhodných uchazečů prostřednictvím marketingových nástrojů. Od roku 2015 jsme pracovali pro více než 500 zákazníků.
Exportní manažer pro Francii a Benelux (m/ž)
Popis/Náplň práce
Jsme nově vzniklá skupina tradičních značek s více než třicetiletou historií v oblasti biopotravin a ekologického zemědělství. Zastřešujeme přední značky jako Lifefood, Country Life a bio nebio a stojíme v čele trhu s biopotravinami, veganskými, raw a bezlepkovými produkty v České republice. Naší vizí je růst společně – s našimi zákazníky, partnery i zaměstnanci.
Hledáme zkušeného obchodního profesionála, který se stane pevnou součástí našeho týmu a povede expanzi našich produktů v regionu Francie a Beneluxu. Lifefood je již více než 19 let výrobcem vysoce kvalitních, zdravých snacků čistě rostlinného původů. Vaším úkolem bude posílit naši značku na trzích západní Evropy a budovat zde dlouhodobé obchodní vztahy s distributory a velkoobchody.
Co Vás u nás čeká?
• Péče o stávající zákazníky ve Francii a Beneluxu, vytváření obchodních vztahů s partnery a vyhledávání nových obchodních příležitostí.
• Rozvoj obchodní strategie, definice a realizace plánu pro růst značky.
• Analýza trhu, sledování konkurence a trendů, mapování prodejních kanálů.
• Účast na veletrzích a reprezentace společnosti.
• Spolupráce s dalšími odděleními v rámci firmy.
Nabízíme
• Finanční ohodnocení až 55 000,- Kč měsíčně a další odměny dle výsledků.
• 25 dní dovolené a 2 sick days.
• Plně hrazenou MultiSport kartu.
• Služební notebook a telefon.
• Vzdělávací kurzy a odborná školení.
• Zaměstnanecké slevy na produkty našich značek.
• Práci z domova i z kanceláře.
• Možnost nástupu ihned, nebo dle dohody.
Benefity
- arrow_right_altSleva na firemní výrobky/služby
- arrow_right_altDovolená navíc
- arrow_right_altFinanční bonusy / prémie
- arrow_right_altHomeoffice
- arrow_right_altMožnost občasné práce z domova
- arrow_right_altPodpora vašich zajímavých nápadů
- arrow_right_altPřátelský kolektiv
- arrow_right_altTechnické a obchodní školení
- arrow_right_altVzdělávací kurzy
- arrow_right_altZázemí stabilní společnosti
Požadujeme
• Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
• Praxi v mezinárodním obchodě a vynikající obchodní dovednosti.
• Ochotu pravidelně cestovat do zahraničí.
• Výborné komunikační a organizační schopnosti, orientaci na výsledky.
• Pokročilou znalost MS Office.
• Dobrá znalost angličtiny a francouzštiny slovem i písmem, znalost holandštiny výhodou.
• Zájem o zdravý životní styl a ekologicky šetrné produkty vítán.
distanceMísto působení
- Hlavní město Praha
schoolObory
- Obchod, nákup, prodej
architectureProfese
- Account Manager - nákup, prodej
- Business Development Manager
- Category Manager v obchodu
- Key Account Manager
- Manažer prodejního teamu
- Obchodní ředitel/manažer
- Obchodní referent
- Obchodní zástupce
- Ředitel / manažer nákupu
- Regionální obchodní manažer
schoolPožadované vzdělání
- Středoškolské s maturitou
- Vysokoškolské
work_historyÚvazek
- Plný
Pokud Vás naše nabídka oslovila, tak neváhejte a pošlete nám svůj životopis.
Těšíme se na Vás.
Místo výkonu práce: Praha-Běchovice (Podnikatelská 566, 190 11) nebo home office.
Kontaktní osoba
Ing. Eva Uchytilová
maileva.uchytilova@ameba.eu
call+420 702 02 02 58