CRI ameba.eu, s.r.o.

ameba.eu je personálně marketingová agentura se zaměřením na cílené vyhledávání vhodných uchazečů prostřednictvím marketingových nástrojů. Od roku 2015 jsme pracovali pro více než 500 zákazníků.


Administrativní/Obchodní podpora

Popis/Náplň práce

Kdo jsme?

• Jsme Inkat, malá česká firma z Holešovic, která se věnuje telekomunikačním technologiím.
• Spolupracujeme hlavně s poskytovateli internetu a kabelové televize. Dodáváme vybavení, školíme, občas i montujeme. Fungujeme jako malý tým o pár lidech, kde se každý zná, věci se řeší rychle a bez zbytečné omáčky. Nechodíme na porady jen proto, že jsou v kalendáři. Když je potřeba mluvit, mluvíme. A když ne, každý ví, co má dělat.
• Pracujeme v přátelské, neformální atmosféře, máme se rádi jako lidi, nejen jako kolegové. Když je potřeba, podržíme se. Když je čas, zasmějeme se.
• Mě, šéfa, budeš znát jménem, potkáš mě každý den. A když budeš chtít něco změnit nebo zlepšit, mluvíš rovnou se mnou.

Práce, která ti bude sedět!

• Představ si, že každý den děláš práci, která má smysl. Práci, kde je vidět, co za tebou zůstává. Kde tvoje pečlivost a přístup někomu reálně pomáhají.
• Hledáš prostředí, kde se s lidmi mluví narovinu, kde si kolegové pomáhají a kde tě berou vážně? Kde se dá dobře pracovat a kde chápou, že život není jen o práci?
• Možná je tahle role právě pro tebe! A možná nehledáš jen práci, ale i místo, kde budeš mít hlas a prostor ovlivňovat, co a jak se dělá. Třeba tě baví, když máš věci pod kontrolou a vidíš, že to celé dává smysl. A místo výkonu na efekt hledáš práci, která má dobrý rytmus, rozumné tempo a prostor pro lidi.


Co u nás budeš dělat?

• Zpracovávat objednávky, faktury a doklady (pracujeme v Pohodě)
• Komunikovat s klienty a dodavateli, e-mailem i telefonicky, slušně, věcně a s přehledem
• Hlídání objednávek a koordinace dopravy, aby každý věděl, co kam kdy jde
• Práce s databázemi, tabulkami a kalendářem, udržovat v tom přehled a pořádek

Tvůj den bude mít strukturu, většinu věcí si zvládneš rozvrhnout sám/sama. Když bude potřeba, jsme k ruce. Co neznáš, naučíme tě. Kde si poradíš, máš důvěru.










Nabízíme


• HPP, mzdu od 40 000 Kč hrubého měsíčně
• 5 týdnů dovolené
• Zkušební dobu 3 měsíce, pak smlouvu na dobu neurčitou
• Home office 2 dny v týdnu, zbytek v pohodové kanceláři v Holešovicích
• Lekce angličtiny s rodilým mluvčím (zdarma)
• Práci, která má jasný rámec, není chaotická a pořád se v ní něco děje. Jeden den řešíš objednávky, druhý ladíš fakturu, třetí domlouváš dopravu. Není to stereotyp a ani stres
• Pokud budeš chtít, můžeš postupně přebírat víc odpovědnosti a jít dál


Benefity

  • arrow_right_altFinanční bonusy / prémie
  • arrow_right_altHomeoffice
  • arrow_right_altJazykové kurzy
  • arrow_right_altOdborné vzdělávání
  • arrow_right_altPřátelský kolektiv

Požadujeme


Hledáme tě, pokud:

• Máš rád/a ve věcech pořádek a umíš si ho vytvořit
• Domluvíš se základní angličtinou, ať už e-mailem nebo výjimečně i po telefonu
• Komunikuješ přirozeně, příjemně a s respektem, uvnitř firmy i navenek
• Umíš se ptát, když něco nedává smysl a bereš to jako součást učení
• Máš chuť pochopit, jak věci fungují a proč a baví tě, když se to propojuje
• Oceníš menší tým, kde se lidé znají, pomáhají si a každý je vidět

Nezáleží, jaký máš vystudovaný obor. Důležité je, jestli máš chuť učit se, převzít odpovědnost a přemýšlet nad tím, co děláš.

Kdo u nás může pracovat?

• Rodiče na rodičovské, kteří chtějí znovu pracovat a hledají vstřícné prostředí
• Čerství absolventi, kteří chtějí růst od pevných základů
• Zkušení lidé, kteří hledají stabilitu, význam a klidné prostředí
• Uchazeči s handicapem (máme bezbariérovou kancelář i normální přístup)
• A taky ti, kdo nejsou v žádné životní kategorii, jen chtějí normální práci, slušné lidi a čas i na sebe

Nezáleží, kolik máš let. Záleží na tom, co hledáš a jak k tomu přistupuješ. U nás se počítá nejen výsledek, ale i to, že jsme všichni lidi.

distanceMísto působení

  • Hlavní město Praha

schoolObory

  • Administrativa
  • Obchod, nákup, prodej

architectureProfese

  • Administrativní pracovník
  • Asistentka
  • Back office
  • Office manager

schoolPožadované vzdělání

  • Středoškolské s maturitou

how_to_regVhodné i pro

  • Nezáleží
  • Absolventy

work_historyÚvazek

  • Plný

paymentsPlat

  • 40.000,- Kč

• Jestli cítíš, že by tohle mohlo být ono, ozvi se. Nemusíš hned posílat životopis, stačí pár vět: Kdo jsi? Co tě zaujalo? Co hledáš a co je pro tebe důležité?
• Každý e-mail si přečteme a odpovíme. Opravdu každému. Vážně. Když si budeme rozumět, navrhneme si krátký rozhovor telefonicky nebo osobně.
• Někdy stačí málo, aby něco důležitého začalo. Možná právě tohle je ono.

Kontaktní osoba

Ing. Eva Uchytilová
maileva.uchytilova@ameba.eu
call+420 702 02 02 58